Економіка і іуправління харчових виробництв
Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка харчових виробництв. Модуль 1.Економiка підприємств'' є вивчення комплексу питань господарської діяльності виробничого підприємства пов’язаних з організаційною структурою, аналізом господарської діяльності, плануванням, ефективним використанням наявних ресурсів, визначенням резервів підвищення ефективності роботи підприємства як цілісного господарського суб’єкту та прийняттям економічно обгрунтованих господарських рішень.
Основи конструювання нових харчових продуктів
Мета викладання навчальної дисципліни “Основи конструювання нових харчових продуктів” полягає в ознайомленні студентів із новітніми даними про наслідки незбалансованості, полідефіцитності харчування населення України та напрямами вирішення цієї проблеми на основі сучасних положень науки про харчування, медико-біологічних уявлень про функції і значення харчових речовин для організму людини з реалізацією в конкретних методиках оцінки харчової цінності традиційних продуктів та конструювання нових комбінованих харчових продуктів iз оздоровчими властивостями.
Завдання вивчення дисципліни «Основи конструювання нових харчових продуктів» полягає в розкритті місця і значення харчування в житті людини з факторами ризику і оздоровлення, наданні знань про загальноприйняті принципи і способи оцінки якості харчових продуктів, оцінювання відповідності рівня харчової цінності продукту потребам організму людини в харчових речовинах, наданні знань про способи ліквідації полідефіцитності харчування шляхом фортифікації харчових продуктів за різними напрямами, засвоєнні принципів створення комбінованих продуктів заданої оздоровчої спрямованості, використанні методик конструювання нових харчових продуктів збалансованого складу.
Основи управління якістю та безпечністю харчових продуктів. Модуль 1.
Метою дисципліни «Основи управління якістю та безпечністю харчових продуктів. Модуль 1. Нормативні документи в харчовій промисловості» є формування у здобувачів цілісного уявлення про харчове законодавство, підготовка їх до самостійної професіональної діяльності на підприємствах та в організаціях харчової промисловості, яка спрямована на забезпечення якості та безпеки продуктів харчування на підставі дотримання вимог національних стандартів, законодавчих актів України та чинних нормативно-технічних документів; набуття здобувачами відповідних компетентностей, необхідних для майбутньої ефективної інженерно-технологічної, організаційної, науково-дослідної та педагогічної діяльності.
Технологія продуктів для дитячого та геродієтичного харчування
В межах викладання дисципліни “Технологія продуктів для дитячого та геродієтичного харчування” майбутні фахівці з оздоровчого харчування знайомляться з традиційними та новітніми технологіями виготовлення продуктів для дитячого та геродієтичного харчування з сировини рослинного й тваринного походження.
У результаті вивчення дисципліни “Технологія продуктів для дитячого та геродієтичного харчування” студенти засвоюють основні терміни, визначення та поняття в галузі технологій для дитячого та геродієтичного харчування; з’ясовують роль харчування в рості та розвитку дитячого організму й подовженні тривалості життя людей похилого віку; вивчають харчову та біологічну цінність основної та додаткової сировини, що використовується при виробництві продуктів для дитячого та геродієтичного харчування, принципові технологічні схеми та характеристику основних технологічних процесів виробництва продуктів для дитячого та геродієтичного харчування, технологічні параметри, режими та апаратурне оформлення технологічного процесу; загальні закономірності розвитку старіння, причини, що призводять до передчасного старіння організму, чинники, які запобігають цьому; показники якості сировини та продуктів для дитячого та геродієтичного харчування, суть методів визначення їх; методики визначення показників якості, формули для розрахунку; будову приладів для аналізу сировини та готової продукції