Вступ до харчових технологій: практичні і теоретичні аспекти. Модуль 8. Технології зберігання, консервування та переробки молока
Метою викладання навчальної дисципліни «Вступ до харчових технологій: практичні і теоретичні аспекти» є надання основних знань здобувачам для можливості подальшого обрання для себе певної вузької спеціалізації, а також підготовка здобувача до вивчення спеціальних дисциплін.
Фізика для харчових технологій
Метою викладання навчальної дисципліни “Фізика для харчових технологій” є: формування системи знань про фізичні закони, за якими відбуваються явища навколишнього світу; надання цілісного уявлення про фундаментальні фізичні теорії; ознайомлення студентів з методами наукових досліджень; формування наукового світогляду майбутнього спеціаліста; формування навичок проведення лабораторних вимірювань та обробки результатів; закладання бази для вивчення загальноінженерних та спеціальних дисциплін.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізика для харчових технологій” є володіння знаннями, практичними уміннями та навичками.
Фізіологія харчування_ТІ
Метою навчальної дисципліни „Фізіологія харчування” є формування у здобувачів знань та навичок щодо функцій харчових речовин в організмі та значення їх збалансованості, суті фізіологічних процесів в організмі й межі саморегуляції системи травлення для наукового обґрунтування складу і технології харчових продуктів та раціонального використання продовольчої сировини.
Завдання – надати здобувачам комплекс необхідних знань щодо фізіолого-гігієнічного впливу харчових продуктів і нутрієнтів на стан здоров’я та функції організму. Знання основ фізіології харчування спеціалісту харчової промисловості необхідні для масової пропаганди принципів правильного споживання харчових ресурсів та для перебудови виробництва харчових продуктів, що сприятиме формуванню оптимального харчового статусу населення. Соціально-економічне значення вивчення дисципліни полягає в оптимізації й індивідуалізації харчування у вік науково-технічного прогресу та екологічних проблем, виховання культури харчування і пропаганді здорового способу життя.
Фізіологія харчування_ХЕ
Мета – ознайомлення фахівців з харчових технологій із науковими основами раціонального харчування для правильної організації заходів запобігання харчовим захворюванням та отруєнням.
Завданнями дисципліни “Фізіології харчування” є вивчення здобувачами хімічного складу харчових продуктів, процесів травлення та засвоєння поживних речовин, проявів недостатності та неповноцінності раціонів харчування, забруднення харчових продуктів сторонніми хімічними речовинами та мікроорганізмами; розробленні методів оцінки якості та проведенні гігієнічної експертизи харчових продуктів.
Інжиніринг харчових виробництв. Модуль 1. Основи компютерного проектування
ІХВ.М1.ОКП_ТІ+ХЕ_2522
Іноземна мова для академічного і професійного спілкування
1. Мета та завдання навчальної дисципліни.
Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова» є практичне оволодіння студентами I курсу навчально-наукового інституту харчових технологій іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами здобуття інформації із текстів за фахом і засобами її усного і письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).
Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова» є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним) при роботі з літературою по спеціальності, говоріння і аудіювання в ситуаціях професійно – ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного та країнознавчого аспектів іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.
Іноземна мова для академічного і професійного спілкування(нім)_1курс
Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» (німецька) є практичне оволодіння студентами I курсу іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами здобуття інформації із текстів за фахом і засобами її усного й письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).
Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» (німецька) є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним) при роботі з літературою по спеціальності, говорінням і аудіюванням у ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного аспекту іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.
Іноземна мова (французька)
Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)»(французька) є практичне оволодіння студентами I курсу іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами здобуття інформації із текстів за фахом і засобами її усного й письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).
Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» (французька) є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним) при роботі з літературою по спеціальності, говорінням і аудіюванням у ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного аспекту іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.