Опції зарахування

Управління якістю продукції та послуг ресторанного господарства
Кузьмін Олег Володимирович

Управління якістю продукції та послуг ресторанного господарства

Метою навчальної дисципліни є набуття здобувачами комплексних теоретичних знань і практичних навичок щодо забезпечення якості та безпечності продукції й послуг ресторанного господарства шляхом опанування організаційних, нормативно-правових, технологічних та управлінських аспектів впровадження міжнародних стандартів (ISO 9001, НАССР, ISO 22000 тощо), методів ідентифікації ризиків, оцінювання відповідності продукції вимогам якості, а також розроблення елементів системи менеджменту якості/безпечності й реалізації інноваційних механізмів підвищення рівня обслуговування задля зміцнення конкурентоспроможності закладів громадського харчування, створення ефективного виробничого середовища та гарантування безпечності споживачів.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.