Ресторанна справа
Метою дисципліни «Ресторанна справа» є формування системи базового комплексу знань у здобувачів щодо історичного розвитку ресторанного господарства та перспектив у сучасних умовах, специфічних особливостей діяльності підприємств ресторанного господарства, основ організації роботи закладів ресторанного господарства, формування у здобувачів організаторських здібностей, а також навчити застосовувати отриманні знання при вирішенні різнопланових завдань з організації роботи закладів ресторанного господарства.
Фізика для харчових технологій
Метою навчальної дисципліни “Фізика для харчових технологій” є:
- формування у здобувачів вищої освіти системи знань про фізичні закони, які лежать в основі технологічних процесів харчових виробництв та методів аналізу безпечності та якості продуктів харчування;
- надання цілісного уявлення про класичні та сучасні фізичні теорії;
- ознайомлення з фізичними основами методів наукових досліджень;
- формування наукового світогляду та отримання практичних навичок у процесі виконання вимірювань здобувачами вищої освіти під час виконання лабораторних робіт;
- вміння використовувати сучасні методи обробки результатів.
Міждисциплінарні зв’язки
Постреквізити – Процеси та апарати харчових виробництв, Теоретичні основи технології продукції ресторанного господарства.
Інформатика та інформаційні технології
Предметом вивчення навчальної дисципліни є базові поняття інформатики, що забезпечують усвідомлення студентами: комп’ютерної техніки, як системи технічних та програмних засобів для переробки інформації; програмування, як складової частини процесу алгоритмізації розв’язку прикладних задач з метою автоматизації обчислень (переробки інформації) за допомогою комп’ютерної техніки; пакетів прикладних програм (додатків), як програмних засобів для забезпечення найпоширеніших потреб обробки інформації (текстові процесори, електронні таблиці, математичні пакети).
Метою викладання навчальної дисципліни «Інформатика та інформаційні технології» є формування теоретичних знань в області прикладної інформатики та практичних навичок для самостійної підготовки програм і розв`язування на комп’ютері інженерних та наукових задач переважно обчислювального характеру з використанням сучасного програмного забезпечення та новітніх інформаційних технологій.