ФОРУМ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

Лаги

Лаги

by Діанін Ігор -
Number of replies: 4

То сайт лагає, то файли не відправляються, то перехід між сторінками 10с., сайт на пихипи 2001 року та голим фронтендом, це в 2019 не нормально, вибачте

In reply to Діанін Ігор

Лаги

by Пащенко Богдан Сергійович -

Доброго вечора. Вами не сформульована постановка проблеми. Файли відправляються без проблем, якщо така можливість надана викладачем і не стоїть обмеження по розміру завантажуваного файла.  Можлива проблема зі сторони Вашого заліза або пропускної здатності Вашої мережі. Також на старих версіях adobe flashplayer можуть виникати проблеми з роботою сайту, тому його  бажано оновити і дозволити запуск його плагіну у налаштуваннях браузеру. Також корисно підключати або відключати апаратне прискорення у налаштуваннях браузеру та надавати йому (браузеру) високий пріорітет роботи у диспетчері завдань Віндовс. І обов'язково дозволяти кукі для сайту дистанційної освіти.  Краще всього використовувати Google Chrome з налаштованим flash та html5. Іноді буває проблема у юзері. 

Особисто я працюю на таких машинах: 1) ноутбук з процесором intel core i5 2450m (sandy bridge), відеокарта Nvidea 630m, 6 гб оперативки та 2) системний блок на базі процесора intel E8400, відеокарта Nvidea 9800GT, 8 гб оперативки і політ нормальний, тому перевірте Вашу систему.

Щодо php (надаю перевагу правильному написанню термінів, а не граматично неправильній транслітерації), то це досить поширена і актуальна скриптова мова, і у випадку такої складної та громіздкої системи як Moodle, наявність найновішої версії php суттєво не впливає на продуктивність і є недоцільною. Все одно, що вимагати від програми "Блокнот" оформлення у стилі  material design (колір теми не важливий) та плиточок у стилі metro windows 10. Можна, але досить беззмістовно і не впливає на якість роботи. 

По тій же причині "фронтенд" залишається голим, адже більшості користувачів системи дистанційної освіти НУХТ заважає зайва інформація та графічний матеріал на екрані під час роботи. Подібне зауваження виникло тільки у Вас.

Якщо у Вас є ідеї та побажання і Ви знаєте як раціонально втілити їх не тільки на словах, а й у житті, приходте у зручний час в аудиторію Б-311 (Відділ дистанційної освіти НУХТ). Ми із задоволенням вислухаємо Ваші пропозиції та знайдемо можливості для подальшої співпраці.

In reply to Пащенко Богдан Сергійович

Лаги

by Діанін Ігор -

Вибачаюсь, можливо і з моєї сторони можливі проблеми, але я працюю на машині з 6 гб оперативної пам'яті, процесором i7 та дискретной відеокартой на 1 гб, швидкість інтернета 10 Mbps.
Про фронтенд Ви мене не правильно зрозуміли, я не мав на увазі якийсь додатковий графічний матеріал, а те, що зняти частину навантаження з сервера і перенести її на клієнта - в умовах високих навантажень дасть економію ресурсів сервера, так як відгук сервера дуже великий

In reply to Діанін Ігор

Лаги

by Пащенко Богдан Сергійович -

Доброго дня. Дякую за пояснення. Ідею слушна. На жаль Moodle має досить громіздку та "неповоротку" структуру, і виконати перенесення частини навантаження з сервера  на клієнта дость важко. Частину Moodle потрібно перевести з php на sgi, а це може призвести до некоректної роботи алгоритмів підрахунку та оцінювання студентів  (чи відмови їх спрацювання, їх зациклювання), не кажучи вже про зняття звітності, стану успішності та експорту/імпорту журналу оцінок. Ваше звернення прийнято до розгляду та опрацювання. Якщо у Вас є ідеї, достаттні знання та шляхи їх реалізації, будемо раді поспілкуватися з Вами. Успіхів.

In reply to Діанін Ігор

Лаги

by Мойсеюк Олександр -

Доброго дня, Ігор. Розумію і розділяю вашу думку. Але є ще одна дуже серйозна перешкода (окрім вищеописаних Богданом), яка не дає можливості хоча б версію ПЗ серверу підняти до найновішої. Це версія CMS а також те, що перехід на нову версію потягне за собою необхідність:

  • повної переробки деяких внутрішніх робочих компонентів (а в деяких випадках і безкомпромісну відмову від поточних)
  • адаптацію всіх численних матеріалів під кардинально нові принципи роботи.
  • повторний перепис інструкції та повторне навчання переважної більшості викладачів, яким складно буде адаптуватися до роботи в новому інтерфейсі на (що не всім дається легко)

Іншими словами, зважаючи на поточну ситуацію, це дуже громіздка процедура. І скоріше за все найближчим часом не буде можливості її провести.