Доброго дня, вийшла деяка проблема. Кожного 1-ого числа місяця на знімається абонплата з рахунку облікового запису користувача домашнього інтернету від Kyivstar.
Сьогодні у них ( а можливо і раніше) виникли якісь проблеми ,які не дали поповнити рахунок з самого ранку, тому тест який назначений на 12:30 сьогоднішнього дня (1.2.2017)
я не зміг пройти, альтернативного доступу до інтернету немає. В зв`язку з цим, прошу надати мені спробу пройти його, адже на даний момент інтернет вже є.
Доказом моїх слів може служити те, що якщо ви зателефонуєте на лініє технічного обслуговування домашнього інтернету від Kyivstar (460 або 0 800 300 460)
ви почуєте записану промову, в якій вибачаються за проблеми з інтернетомю. ( На даний момент лінія тех. обслуговування навіть недоступна).
КН 3-6
Сам тест