Шановні викладачі не забувайте перевіряти виконані роботи.
Шановні викладачі не забувайте перевіряти виконані роботи.
Система не фиксирует лабораторные которые были оценены. Даже после выставления оценки они все равно имеют статус неоцененные. Перечень придметов:
Есть еще 1 предмет, там аж 5 лаб не воспринимается, но в большом списке быстро найти не получается. Я вышлю название чуть позже.
пример проблемы:
Просто якась із оцінок ( а саме її збереження введена не до нкіця), тому статус потріюно оцінити, хоча робота вже оцніена.
Предмет звернення: Сайт працює не достатньо добре для проведення тестувань у режимі часових обмежень.
Прохання: не карати студентів за низьку успішність оскільки мої сподівання на залучення системи тестування на дистанційній сесії не виправдалися.
Підстава: 20 хвилин які виділяються студентам для письмової відповіді в аудиторії студенти працюють ефективніше за 35 хвилин, які я їм виділив на дистанційному контролі в режимі вибору готових тестів. У багатьох сайт взагалі стає тимчасово недоступним і тест так і залишається відкритим, але не задіяним.
У мене на комп'ютері система майже добу "висіла".
Щодо тестів, згодна, на жаль, не так якось все працює, як хотілося б.
Я також не маю змоги систематично працювати в системі, оскільки вона або дуже довго заванатжується, або ж не завантажується взагалі (як це було минулої доби). Чи буде усунуто цю проблему?
причиною ускладнеої роботи була пов'язана із атакаю на сервер.
ПРацюємо над повною ліквідацією проблем.
Будемо чекати. Дякую
Доброго дня. Оскільки студенти постійно стикаються з якістю роботи сайту, то після негативного досвіду проходження тесту - зараз відмовляються проходити тестування.
окрім того, чи є можливість коригування оцінки тесту?
Чому не підраховуються сумарна кількість балів за дисципліну?
Доброго. У такому випадку їм можна надати другу спробу.
В тих студентів у кого невдало спрацював сайт і немає результату тестування видно, оскільки в них стоять "-" у відповідях. Всім студенти які звертаються на форум і за результатами це видно - надається друга спроба.
Щодо корегування оцінки за тестом ви можете встановити коефіцієнт у журанлі оцінок більше одиниці.
Вкажіть де саме у Вас не підраховується сумарна кількість балів. Там треба переглянути налаштування журналу.
http://cde.nuft.edu.ua/grade/report/grader/index.php?id=508
а також http://cde.nuft.edu.ua/grade/report/grader/index.php?id=2263
http://cde.nuft.edu.ua/grade/report/grader/index.php?id=519
І підкажіть де описано алгоритм додавання індивідуальної спроби для проходження тесту обраним студентам
Журнали відкореговано. Подивіться.
Щодо наданні другої спроби. Коли ви переглядаєте результати тесту напроти студента (по першій колонці) ставите відмітку А знизу під всіма спробами є кнопка "видалити спробу".
Доброго дня. Журнали працюють.
Та з тестами не все так просто, на якій саме сторінці вилучати Спроби, прошу надайте алгоритм, (знизу додаю скрін де знайшла пункт "анулювати спробу" та він не працює.
Окрім того в оціненні моїх студентів бере участь "Виговська Анна Валеріївна", скрін додано, це хто такий і яке відношення має до мого курсу?
Чи звертались Ви до розробленої інструкції "Журнал оцінок" - http://cde.nuft.edu.ua/course/view.php?id=186
де пункт тест і там детально описано як анулювати спробу.
Виговська Анна Валеріївна - провідний інженер відділу дистанційного навчання. Як проводила перевірку курсів.
Доброго дня, інструкцію детально вивчила, проблему вирішила.
А з приводу того, а чи має провідний інженер відділу дистанційного навчання брати участь в оцінюванні дисциплін, та хоч би й анулюванні спроб тест, чи виконувати інші дії, стосовно результатів оцінювання предметів. З таким успіхом студенти можуть отримати бали звернувшись до відділу ДН, а не виконавши завдання чи тести.
За даним стовпчиком підтягується користувач, який останній переглядав спробу (тесту чи завдання).
У противному випадку, згідно Вашої логіки, то кожен студент оцінив сам себе:
Оксана Олександрівна вже надавала Вам пояснення моїх дій.
Прошу дозволити використання дистанційного курсу АПО (Енергетики) та АвтЕП(автоматчики) до кінця семестру стаціонару.
Доброго дня! Дозвольте поцікавитись з якою метою?
Щоб користуватися тестами. Тести зробив залив, але через збої так і не скористався :-( може ж після офіційної сесії пощастить