Опції зарахування
Маркетингова політика розподілу
Мета навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» − полягає у формуванні у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу.
Основними завданнями курсу є:
– озброїти майбутніх фахівців сфери товарного обігу знаннями в області формування маркетингової політики розподілу підприємств;
– прищепити навики аналізу сучасних ринків торгових посередників;
– сформувати основи професійних умінь у вивченні і реалізації збутових підходів;
– вивчити способи і методи регулювання процесів продажу товарів.
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.