Опції зарахування

Маркетингова політика розподілу

Маркетингова політика розподілу

Мета навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» − полягає у формуванні у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу.
Основними завданнями курсу є:
–    озброїти майбутніх фахівців сфери товарного обігу знаннями в області формування маркетингової політики розподілу підприємств;
–    прищепити навики аналізу сучасних ринків торгових посередників;
–    сформувати основи професійних умінь у вивченні і реалізації збутових підходів;
–    вивчити способи і методи регулювання процесів продажу товарів.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.