Опції зарахування
Ринок праці та бренд роботодавця
Основними завданнями дисципліни «Ринок праці та бренд роботодавця» є:
- засвоєння студентами теоретичних знань про ринок праці;
- оволодіння вміннями і навичками застосування знань в практичній діяльності щодо аналізу ринку;
- оволодіння способами регулювання ринку праці на рівні підприємства, галузі району та народного господарства в цілому;
- розвиток у студентів здібностей до науково-дослідної діяльності, самостійності та відповідальності;
- набуття студентами стійких сучасних знань з управління брендом роботодавця;
- формування в них навиків і вмінь самостійно досліджувати імідж компанії як роботодавця;
- розробляти пропозиції щодо формування позитивного бренду роботодавця;
- самостійності та відповідальності в обґрунтуванні та прийнятті відповідних кадрових рішень.