Опції зарахування
Стратегії торговельних підприємств
Предметом дисципліни є стратегічна діяльність торговельних підприємств в умовах ринку.
Мета навчальної дисципліни «Стратегії торговельних підприємств» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення та обґрунтування ефективних стратегічних рішень у сфері торгівлі.
Основними завданнями курсу є: сформувати у студентів розуміння поняття стратегії, усвідомлення її ролі та значення у діяльності підприємств торговельної сфери; надати знання та сформувати навички щодо здійснення стратегічного аналізу та визначення стратегічних орієнтирів діяльності торговельного підприємства; ознайомити студентів із базовими конкурентними стратегіями торговельних підприємств; надати знання та навички прийняття стратегічних рішень щодо формування індивідуального іміджу ритейлера.