Опції зарахування
Стратегічний маркетинг
Предметом дисципліни «Стратегічний маркетинг» є вивчення стратегічної ролі маркетингу в діяльності підприємств, сучасних маркетингових концепцій і тенденцій.
Мета навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення ефективних маркетингових стратегій із врахуванням вимог сучасності, з орієнтацією на задоволення потреб споживачів, максимізацію прибутків та отримання гідних позицій на ринку.
Основними завданнями курсу є сформувати у студентів стратегічне маркетингове бачення, усвідомлення місця і ролі маркетингової стратегії у системі менеджменту підприємств; надати знання, уміння та навички розроблення стратегічних орієнтирів діяльності; ознайомити студентів із сутністю та методичними засадами STP-маркетингу; сформувати розуміння ролі реклами у маркетинговій стратегії підприємства.