Опції зарахування

Стратегічний маркетинг

Стратегічний маркетинг

Предметом дисципліни «Стратегічний маркетинг» є вивчення стратегічної ролі маркетингу в діяльності підприємств, сучасних маркетингових концепцій і тенденцій.

Мета навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення ефективних маркетингових стратегій із врахуванням вимог сучасності, з орієнтацією на задоволення потреб споживачів, максимізацію прибутків та отримання гідних позицій на ринку.

Основними завданнями курсу є сформувати у студентів стратегічне маркетингове бачення, усвідомлення місця і ролі маркетингової стратегії у системі менеджменту підприємств; надати знання, уміння та навички розроблення стратегічних орієнтирів діяльності; ознайомити студентів із сутністю та методичними засадами STP-маркетингу; сформувати розуміння ролі реклами у маркетинговій стратегії підприємства.

 

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.