Опції зарахування
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» є практичне оволодіння студентами I курсів спеціальності 101 «Екологія» іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами здобуття інформації із текстів за фахом і засобами її усного й письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).
Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним ) при роботі з літературою по спеціальності, говорінням і аудіюванням у ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного аспекту іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.
Відповідно до паспорту спеціалізації підготовки бакалаврів студенти повинні:
знати: понятійний апарат дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» – основні поняття, визначення, термінологію основ фонетики, морфології, лексикології, граматичної системи мови; системні й структурні елементи, рівні, зв’язки у мові; основні правила та закони, що використовуються для вивчення дисципліни; схеми, структури, моделі, що описують об’єкт дисципліни та їх функціонування; методи, засоби, прийоми для вирішення завдань дисципліни.
вміти: інтерпретувати загальнонаукові, спеціальні, країнознавчі, суспільно-політичні, побутові тексти у формі оглядового, інформативного й глибинного читання; використовувати аргументаційні стратегії в процесі читання або діалогічного мовлення; брати участь у ситуаціях офіційних і неофіційних мовленнєвих сферах спілкування професійної, загальновживаної, країнознавчої тематики.
мати навички: оперування оглядовим, інформативним і глибинним читанням на матеріалах загальнонаукової, спеціальної, країнознавчої, суспільно-політичної та побутової інформації; володіння стратегіями аргументації в процесі читання або діалогічного мовлення; комунікації у ситуаціях офіційних і неофіційних мовленнєвих сферах спілкування професійної, загальновживаної та країнознавчої тематики.