Біологія клітин
Белемець Тетяна ОлександрівнаКрасінько Вікторія Олегівна

Біологія клітин

Мета дисципліни – засвоєння студентами знань особливостей будови та функціонування живих клітин та набуття вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки і робити висновки щодо цілеспрямованого використання мікроорганізмів і продуктів їх життєдіяльності у різноманітних галузях науки і техніки, у промисловості і сільському господарстві, медицині.

Завдання дисципліни. У результаті вивчення дисципліни «Біологія клітин» студент повинен одержати:

компетенції першого рівня (студент повинен знати): сучасні біологічні поняття, визначення і терміни сучасний рівень і перспективи досліджень у галузі біології в Україні та за кордоном; основи систематики та цитології; особливості будови клітини прокаріотів і еукаріотів; морфологічні та культуральні ознаки мікроорганізмів; обмін речовин і перетворення енергії як основу життєдіяльності клітини; вплив факторів зовнішнього середовища та антропогенних факторів на клітини живих організмів;

компетенції другого рівня (студент повинен уміти): застосовувати методи мікроскопічного аналізу клітин; аналізувати та узагальнювати знання про будову та життєдіяльність клітин живих організмів; досліджувати вплив фізико-хімічних та біологічних факторів зовнішнього середовища на життєдіяльність клітин живих організмів;

компетенції третього рівня (студент повинен мати навички): володіння методами вивчення деяких біологічних об`єктів на клітинному та організмовому рівні; використання закономірностей розвитку мікроорганізмів для вибору метода культивування мікробних біологічних агентів.

Органічна хімія
Зінченко Наталія ЮріївнаПопова Інна ВадимівнаШульга Сергій Іванович

Органічна хімія

Метою викладання навчальної дисципліни «Органічна хімія» є отримання  студентами потрібних знань про склад, будову, властивості та закони хімічних перетворень органічних сполук, на основі яких будуть зрозумілі ті хімічні процеси, які повсякчас відбуваються на тому чи іншому хімічному або  харчовому виробництві та у довкіллі. Саме це формує творчу професійну діяльність майбутніх фахівців харчової промисловості.

 Завданням вивчення дисципліни «Органічна хімія»  є надання  студентам такого рівня знань, який забезпечував би майбутньому фахівцеві можливість засвоєння наступних дисциплін професійного спрямування та кваліфікованого вирішення питань, пов'язаних з прогресом теоретичних досліджень, синтезом нових сполук і розширенням можливостей їх застосування, потребами  новітніх виробництв тощо.

Фізика
Лазаренко Михайло ВасильовичСтаровойтова Світлана Олександрівна

Фізика

Метою викладання навчальної дисципліни “Фізика” є: формування системи знань про фізичні закони, за якими відбуваються явища навколишнього світу; надання цілісного уявлення про фундаментальні фізичні теорії; ознайомлення студентів з методами наукових досліджень; формування наукового світогляду майбутнього спеціаліста; формування навичок проведення лабораторних вимірювань та обробки результатів; закладання бази для вивчення загальноінженерних та спеціальних  дисциплін.

Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізика” є володіння знаннями, практичними уміннями та навичками. 

Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Науменко Наталія ВалентинівнаНежива Ольга МиколаївнаПазяк Андрій РомановичРудницька Катерина МиколаївнаСтаровойтова Світлана ОлександрівнаФоростюк Інна ВадимівнаЮрчук Людмила ВолодимирівнаЯненко Лариса Петрівна

Іноземна мова (за професійним спрямуванням)

Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є практичне оволодіння студентами I курсів спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами здобуття інформації із текстів за фахом і засобами її усного й письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).

Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним ) при роботі з літературою по спеціальності, говорінням і аудіюванням у ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного аспекту іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.