Хімія
Дербугова Галина ЛюбомирівнаКвітковська Надія Петрівна

Хімія

Мета та завдання навчальної дисципліни: Забезпечити достатній теоретичний і практичний рівень знань студентів із загальної і неорганічної  хімії, який дозволив би правильно розуміти хімічну суть, як сучасних харчових технологій, так і створювати принципово нові прогресивні технології відповідно до вибраної спеціальності. Основними завданнями вивчення дисципліни “Хімія”  є формування у студентів наукового світогляду, засвоєння ними провідних ідей, понять і законів хімії та властивостей неорганічних речовин, а також вміння вирішувати практичні питання цієї дисципліни з орієнтацією на профіль обраної спеціальності.

Інженерна та комп`ютерна графіка
Серпученко Вадим Геннадійович

Інженерна та комп`ютерна графіка

     Основним завданням вивчення дисципліни "Інженерна та комп'ютерна" графіка” є навчити студентів застосуванню основних правил та положень інженерної графіки при зображенні на площині просторових форм, забезпечити опанування студентами прийомів геометричного та проекційного креслення, що становить теоретичну та практичну базу для подальшого вивчення загальноінженерних та спеціальних дисциплін за профілем спеціальності, опанувати виконання креслеників з допомогою комп'ютерної графіки.

Iноземна мова за професійним спрямуванням

Iноземна мова за професійним спрямуванням

Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є практичне оволодіння студентами І курсів інженерно-технічного профілю іноземною мовою професійного спрямування, тобто формування і розвиток професійної іншомовної компетенції для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності, а також оволодіння прийомами отримання інформації із текстів за фахом і засобами її усного й письмового передавання у формі анотацій, рефератів, доповідей і повідомлень (презентації).

Основним завданням вивчення дисципліни «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)» є оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності – читанням (оглядовим, інформативним і глибинним) у роботі з літературою зі спеціальності, говорінням і аудіюванням в ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з урахуванням соціокультурного та країнознавчого аспектів іноземної мови, а також оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.