Організація рекламної і PR-кампанії
Організація PR-кампанії.
Предметом дисципліни є основні засади планування та організації PR-кампанії.
Метою курсу є засвоєння студентами технології організації PR-кампаній в Україні та закордоном, оволодінні наукою та мистецтвом планування PR-кампанії.
Основні завдання дисципліни:
1. Ознайомити студентів із принципами і законами планування сучасних PR-кампаній.
2. Познайомити з історією проведення PR-кампаній в Україні і закордоном.
3. Навчити студентів професійно планувати, організовувати та аналізувати сучасні PR-кампанії.
4. Навчити майбутніх спеціалістів зі звязків з громадськістю навичок необхідних для організації сучасних PR-кампаній.
Організація роботи рекламної і PR-агенції
Метою і завданням дисципліни є:
- ознайомлення з актуально-практичними та науково-прикладними основами реклами і зв’язків з громадськістю (паблік рилейшнз - PR);
- вивчення типології реклами і зв’язків з громадськістю;
- ознайомлення з ринком PR-агенцій;
- ознайомлення з основними підходами до організації PR-діяльності;
- вивчення організації PR-структур.
Стратегічний маркетинг
Предметом дисципліни «Стратегічний маркетинг» є вивчення стратегічної ролі маркетингу в діяльності підприємств, сучасних маркетингових концепцій і тенденцій.
Мета навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення ефективних маркетингових стратегій із врахуванням вимог сучасності, з орієнтацією на задоволення потреб споживачів, максимізацію прибутків та отримання гідних позицій на ринку.
Основними завданнями курсу є сформувати у студентів стратегічне маркетингове бачення, усвідомлення місця і ролі маркетингової стратегії у системі менеджменту підприємств; надати знання, уміння та навички розроблення стратегічних орієнтирів діяльності; ознайомити студентів із сутністю та методичними засадами STP-маркетингу; сформувати розуміння ролі реклами у маркетинговій стратегії підприємства.