Електронна комерція

Електронна комерція

Метою навчальної дисципліни «Електронна комерція» є сприяння набуттю студентами знань щодо особливостей ведення електронної комерції в режимі «on-line» (режимі реального часу) з використанням мережі як середовища для ведення бізнесу і як засіб для його реалізації, а також формування цілісної системи знань щодо ведення електронної комерції як складової електронного бізнесу.

Маркетингова політика розподілу

Маркетингова політика розподілу

Мета навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» − полягає у формуванні у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу.
Основними завданнями курсу є:
–    озброїти майбутніх фахівців сфери товарного обігу знаннями в області формування маркетингової політики розподілу підприємств;
–    прищепити навики аналізу сучасних ринків торгових посередників;
–    сформувати основи професійних умінь у вивченні і реалізації збутових підходів;
–    вивчити способи і методи регулювання процесів продажу товарів.

Поведінка споживачів

Поведінка споживачів

Метою дисципліни є отримання знань студентами про основні етапи процесу прийняття рішення про здійснення купівлі для визначення ефективної комунікаційної політики. В курсі дисципліні передбачено вивчення основних факторів середовища, що впливають на споживача, набуття навичок моделювання поведінки груп споживачів, здійснення аналізу процесу прийняття рішення про покупку.