
Маркетингові дослідження
Мета дисципліни: навчити студентів обирати інструменти та методи маркетингових досліджень та використовувати їх для прийняття управлінських рішень

Маркетингова політика розподілу
Мета навчальної дисципліни «Маркетингова політика розподілу» − полягає у формуванні у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навиків щодо збутової політики в системі маркетингу підприємства, науковому обґрунтуванні розподілу продукції та послуг, а також підвищенні ефективності каналів розподілу.
Основними завданнями курсу є:
– озброїти майбутніх фахівців сфери товарного обігу знаннями в області формування маркетингової політики розподілу підприємств;
– прищепити навики аналізу сучасних ринків торгових посередників;
– сформувати основи професійних умінь у вивченні і реалізації збутових підходів;
– вивчити способи і методи регулювання процесів продажу товарів.

Поведінка споживачів
Метою дисципліни є отримання знань студентами про основні етапи процесу прийняття рішення про здійснення купівлі для визначення ефективної комунікаційної політики. В курсі дисципліні передбачено вивчення основних факторів середовища, що впливають на споживача, набуття навичок моделювання поведінки груп споживачів, здійснення аналізу процесу прийняття рішення про покупку.