Вища математика
Предметом вивчення навчальної дисципліни є сукупність знань з основ вищої математики – науки про кількісні відношення і просторові форми реального світу, які описуються моделями і досліджуються за допомогою математичних методів.
Мета викладання навчальної дисципліни «Вища математика» - дати студентам фундаментальну математичну підготовку, необхідну для аналізу та моделювання процесів, функціонування машин та обладнання харчових виробництв в розрізі майбутньої діяльності.
Основні завдання вивчення дисципліни «Вища математика» це дати студентам знання з лінійної алгебри та аналітичної геометрії, ознайомити з основними ідеями та апаратом диференціального та інтегрального числень, з основами теорії звичайних диференціальних рівнянь, числових та функціональних рядів, кратних, криволінійних та поверхневих інтегралів, а також ознайомити студентів з елементами векторного аналізу, рівняннями математичної фізики.
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Метою викладання навчальної дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням) є формування необхідної комунікативної компетенції у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній та письмовій формах.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням)" є набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, фахової тематики; переклад з іноземної мови на рідну текстів фахового характеру; реферування та анотування комп/ютерної літератури рідною та іноземною мовами.
Історія державності та культури України
Предметом вивчення дисципліни є етапи розвитку, досягнення української культури та основні закономірності культурогенезу, історія світової та вітчизняної культурологічної думки. Мета дисципліни – формувати у студентів систему знань про загальнолюдські цінності та національні пріоритети, закономірності культурного процесу, українську культуру, як специфічний та унікальний феномен людства; розглядати культури в розвитку, єдності та суперечності різноманітних процесів і тенденцій, розкрити сутність і особливості української культури як складової європейського культурного простору, визначити внесок національних досягнень у світову загальнолюдську скарбницю. Завдання дисципліни полягає в оволодінні студентами знаннями з історії української культури, науковою методологією та основними термінами і поняттями на рівні відтворення та тлумачення, підготовці фахівців харчової промисловості як людей високої культури, добре обізнаних в історії та сучасних проблемах українського та світового культурного розвитку, вмінні застосовувати знання для визначення лінії особистої поведінки в умовах розмаїття культур.