Бізнес-комунікації
Бізнес-комунікації
Стратегії торговельних підприємств
Предметом дисципліни є стратегічна діяльність торговельних підприємств в умовах ринку.
Мета навчальної дисципліни «Стратегії торговельних підприємств» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення та обґрунтування ефективних стратегічних рішень у сфері торгівлі.
Основними завданнями курсу є: сформувати у студентів розуміння поняття стратегії, усвідомлення її ролі та значення у діяльності підприємств торговельної сфери; надати знання та сформувати навички щодо здійснення стратегічного аналізу та визначення стратегічних орієнтирів діяльності торговельного підприємства; ознайомити студентів із базовими конкурентними стратегіями торговельних підприємств; надати знання та навички прийняття стратегічних рішень щодо формування індивідуального іміджу ритейлера.
Тендерна політика підприємства
Дисципліна "Тендерна політика підприємства" спрямована на формування у студентів знань по наступним напрямкам:1) маркетингові засади організації закупівельної діяльності підприємства в формі торгів та формування тендерної політики підприємства, що дозволяє підвищити ефективність відповідної процедури;
2) організація закупівель в державних та міжнародних структурах та формування тендерної політики підприємства, яка дозволяє стати переможцем у відповідних процедурах.