Спічрайтинг та мистецтво презентації
Метою вивчення дисципліни є отримання комунікаційнго інструментарію для досягнення основних цінностей дієвих та ефективних HR-комунікацій (прозорість, достовірність, нейтральність, актуальність та чесність), які базуються на фактах, зрозумілості, корисності та достатності; забезпечити чіткість, відкритість та точність інформації, яка надається співробітникам організації та стейкхолдерам; визначити специфіку комунікативної взаємодії в організаціях; з’ясувати сутність комунікативного аспекту ділового спілкування; визначити найбільш характерні особливості вербальної і невербальної комунікації та дізнатися про специфіку їх використання у сучасному бізнес-середовищі; опанувати мистецтво публічного виступу; навчитися формувати корпоративний імідж і розвивати його як складну комунікативну структуру.