PR у харчової промисловості
Ткачук Світлана Валеріївна

PR у харчової промисловості

Мета навчальної дисципліни «PR підприємств харчової промисловості» полягає у засвоєнні студентами цілісної системи теоретичних знань і практичних навичок роботі з громадськістю, а також вмінь визначення та використання основних елементів ПР-технологій на підприємствах харчової промисловості.

 

Маркетингові дослідження
Бєлова Тетяна ГеннадіївнаЛелека Ольга Олександрівна

Маркетингові дослідження

Мета дисципліни: навчити студентів обирати інструменти та методи маркетингових досліджень та використовувати їх для прийняття управлінських рішень

Управління конкурентоспроможністю підприємства
Никоненко Андрій Володимирович

Управління конкурентоспроможністю підприємства

Мета дисципліни – поглиблення теоретичних знань, оволодіння сучасним методичним інструментарієм, практичними навичками з ефективного управління конкурентоспроможністю підприємств у сучасних умовах господарювання.