Менеджмент туризму

Менеджмент туризму

Дисципліна "Менеджмент туризму" розкриває сутність, принципи, основні поняття та закономірності менеджменту туристичної діяльності. Вивчається система наукових підходів та методів менеджменту, які дають змогу ухвалювати обгрунтовані рішення з основних напрямів та рівнів туристичної сфери: міжнародного, національного, регіонального регулювання. Розглядається вплив зовнішнього та внутрішнього середовища з метою вибору ефективної стратегії менеджменту туристичної діяльності. 

Івент-менеджмент_ВВ

Івент-менеджмент_ВВ

Event-менеджмент – перспективний сектор економіки і сфера професійної діяльності, які динамічно розвиваються, мають свої особливості та значний потенціал. Як будь-яка галузь суспільної практики, еvent-менеджмент пройшов історично складний і яскравий шлях розвитку, створив конкурентне середовище, напрацював галузеві технології, посів своє місце в соцкультурній діяльності суспільства. Сучасний еvent-менеджмент – це ефективний інструмент в арсеналі фахівців туристичної галузі . З огляду на це курс еvent-менеджменту покликаний ознайомити здобувачів вищої освіти з логіко-понятійним апаратом та характерними ознаками івент-заходів, різновидами івентів та еvent-послугами в туристичній галузі , технології обслуговування споживачів еvent-послуг. Однією із пріоритетних переваг курсу еvent-менеджменту є увага до узагальнення картини теоретичних і практичниї засад сучасних івентів.