Право в галузі реклами та PR
Мета дисципліни-формування необхідних основних знань у сфері рекламного та інформацйного законодавства України та міжнародного права у галузі реклами та звязків з громадськістю, аналіз сучасного стану законодавства, шляхів удосконалення правової бази діяльності рекламних та піар агенств та відділів реклами та звязків з громадськістю в організаціях.
Іноземна мова за професійним спрямуванням
Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)” є формування необхідної комунікативної компетентності у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Іноземна мова (за професійним спрямуванням)” є набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, загальноекономічної та фахової тематики; переклад з іноземної мови на рідну текстів загальноекономічного характеру; реферування та анотування суспільно-політичної та загальноекономічної літератури рідною та іноземною мовами.
Історія і культура України
Предметом вивчення дисципліни є етапи розвитку, досягнення української культури та основні закономірності культурогенезу, історія світової та вітчизняної культурологічної думки. Мета дисципліни – формувати у студентів систему знань про загальнолюдські цінності та національні пріоритети, закономірності культурного процесу, українську культуру, як специфічний та унікальний феномен людства; розглядати культури в розвитку, єдності та суперечності різноманітних процесів і тенденцій, розкрити сутність і особливості української культури як складової європейського культурного простору, визначити внесок національних досягнень у світову загальнолюдську скарбницю. Завдання дисципліни полягає в оволодінні студентами знаннями з історії української культури, науковою методологією та основними термінами і поняттями на рівні відтворення та тлумачення, підготовці фахівців харчової промисловості як людей високої культури, добре обізнаних в історії та сучасних проблемах українського та світового культурного розвитку, вмінні застосовувати знання для визначення лінії особистої поведінки в умовах розмаїття культур.