Поведінка споживачів
Страшинська Лариса Володимирівна

Поведінка споживачів

Метою дисципліни є отримання знань студентами про основні етапи процесу прийняття рішення про здійснення купівлі для визначення ефективної комунікаційної політики. В курсі дисципліні передбачено вивчення основних факторів середовища, що впливають на споживача, набуття навичок моделювання поведінки груп споживачів, здійснення аналізу процесу прийняття рішення про покупку.

Організація виробничої та комерційної  діяльності
Закревська Людмила Миколаївна

Організація виробничої та комерційної діяльності

Предмет дисципліни - основні принципи і методичні підходи до оpганiзацiї виробничої діяльності як підприємства в цілому, так i окремих його виробництв та пiдpоздiлiв, а також комерційної діяльності підприємства.

 Мета дисципліни – допомогти студентам опанувати організаційні методи управління виробництвом та комерційною справою.

 Завдання дисципліни –  навчити студентів  основам  організації і управління виробничими процесами, функціонування виробничих систем, організації управління якістю продукції та комерційною діяльністю підприємства.