
Міжнародний маркетинг
Мета дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі маркетингової діяльності на світових товарних та регіональних ринках, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі; допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності міжнародних фірм (підприємств)

Інтернет-маркетинг
Мета навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» − надання студентам системних знань щодо питань присутності компанії в Інтернеті, її просування та залучення реальних клієнтів, а також отримання базових практичних навичок з розробки комплексних програм просування бізнесу в Інтернеті і розробки програми безпосередньо для підприємства.

Кваліфікаційна робота + переддипломна практика
Усім доброго дня і мирного неба!
Нагадую, сюди ви маєте завантажити остаточний варіант кваліфікаційної роботи, який підпише керівник!