Маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження

Розглядаються теоретичні та методичні основи здійснення маркетингових досліджень. Визначаються питання щодо аналізу ринків та маркетингового середовища, конкурентних позицій підприємства на ринку, дослідження конкурентоспроможності фірми та поведінки споживачів, оцінювання результатів діяльності фірми на ринку.

Міжнародний маркетинг

Міжнародний маркетинг

Мета дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі маркетингової діяльності на світових  товарних та регіональних  ринках, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі; допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності міжнародних фірм (підприємств)

Інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг

Мета навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» − надання студентам системних знань щодо питань присутності компанії в Інтернеті, її просування та залучення реальних клієнтів, а також отримання базових практичних навичок з розробки комплексних програм просування бізнесу в Інтернеті і розробки програми безпосередньо для підприємства.

Кваліфікаційна робота + переддипломна практика
Ніколаєнко Ірина Володимирівна

Кваліфікаційна робота + переддипломна практика

Усім доброго дня і мирного неба!
Нагадую, сюди ви маєте завантажити остаточний варіант кваліфікаційної роботи, який підпише керівник!