Міжнародний маркетинг

Міжнародний маркетинг

Мета дисципліни: формування у студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у галузі маркетингової діяльності на світових  товарних та регіональних  ринках, необхідних для досягнення комерційних цілей у міжнародному бізнесі; допомогти студентам здобути знання щодо сучасної концепції міжнародного маркетингу та умов, механізмів та інструментів її використання в діяльності міжнародних фірм (підприємств)

Інтернет-маркетинг

Інтернет-маркетинг

Мета навчальної дисципліни «Інтернет-маркетинг» − надання студентам системних знань щодо питань присутності компанії в Інтернеті, її просування та залучення реальних клієнтів, а також отримання базових практичних навичок з розробки комплексних програм просування бізнесу в Інтернеті і розробки програми безпосередньо для підприємства.

Креатив у рекламі та PR

Креатив у рекламі та PR

 Курс передбачає ознайомлення здобувачів із базовими принципами та засадами рекламного та PR-креативу, з  технологіями креативу в сфері  реклами та зв’язків з громадськістю.

Кваліфікаційна робота + переддипломна практика

Кваліфікаційна робота + переддипломна практика

Усім доброго дня і мирного неба!
Нагадую, сюди ви маєте завантажити остаточний варіант кваліфікаційної роботи, який підпише керівник!