Візуалізація інформаціі в маркетингу

Візуалізація інформаціі в маркетингу

Мета навчальної дисципліни «Копірайтинг і дизайн у рекламі та PR» − ознайомлення студентів із загальними принципами дизайну в рекламі, поліграфічними вимогами до такого виду видань, із загальними принципами копірайтингу як основи складання ефективних рекламних текстів, а також із основами неймінгу як однієї із основоположних частин копірайтингу.

Маркетинг у галузях і сферах діяльності

Маркетинг у галузях і сферах діяльності

Метою навчальної дисципліни «Маркетинг у галузях і сферах діяльності» є ознайомлення студентів із специфікою маркетингових прийомів та методів у розрізі конкретних сфер діяльності.  Студенти отримують знання з теоретико-методичних і практичних підходів щодо прийняття ефективних маркетингових рішень у розрізі галузей та сфер діяльності. В результаті вивчення дисципліни студенти здобувають уміння та навички розроблення ефективного маркетингіксу підприємств із урахуванням специфіки конкретних сфер діяльності, формування дієвої системи маркетингових досліджень, прийняття та впровадження адекватних маркетингових стратегічних рішень у конкретній сфері із орієнтацією на максимальне задоволення потреб споживачів і, таким чином, отримання максимальних прибутків.

Маркетингова товарна політика

Маркетингова товарна політика

Дисципліна "Маркетингова товарна політика" орієнтована на формування теоретичних, практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації товарної політики, розроблення товарів і послуг ринкової новизни, а також визначення рівня конкурентоспроможності товарів в ринковій системі.

Менеджмент персоналу

Менеджмент персоналу

Метою викладання навчальної дисципліни “Менеджмент персоналу” є формування системи знань з теорії та практики керування персоналом різноманітних організацій, що функціонують у галузі економіки України.