Брендинг
Мета вивчення дисципліни «Брендинг» полягає у освоєнні теоретичних засад процесу формування бренду та здобутті студентами навиків розробки та оцінки бренду. В процесі вивчення курсу передбачено освоєння принципів та механізмів бренд-менеджменту.
Іміджелогія
Метою вивчення дисципліни є ознайомлення студентів з теоретико-практичними засадами іміджелогії, набуття навиків розробки та реалізації заходів по формуванню іміджу, оволодіння методиками оцінки іміджу. Отриманий досвід і знання під час вивчення дисципліни є основою професіоналізму сучасного фахівця.
Соціологія реклами
Мета курсу полягає в тому, щоб проаналізувати інституції реклами як одні з основних засобів об’єктивізації способу життя людини сучасного суспільства.
Вивчення дисципліни сприятиме накопиченню у студентів відповідних базових знань, розширення їх світогляду та впевненого використання набутих знань і практичних навичок у подальшому навчанні та в майбутній професійній діяльності.