Сучасна реклама та PR у харчовій галузі

Сучасна реклама та PR у харчовій галузі

Курс присвячено особливостям функціонування, створення й трансформації сучасної реклами та ПР. Визначаються сучасні тенденції різних типів рекламних та ПР-кампаній, їхні переваги та недоліки.

Теорія реклами та PR

Теорія реклами та PR

Мета дисципліни - ознайомлення студентів із загальними підходами щодо організації звязків із громадськістю на сучасних підприємствах харчової промисловості.

Мотивація покупців

Мотивація покупців

Метою дисципліни є отримання знань студентами про основні етапи процесу прийняття рішення про здійснення купівлі для визначення ефективної комунікаційної політики. В курсі дисципліні передбачено вивчення основних факторів середовища, що впливають на споживача, набуття навичок моделювання поведінки груп споживачів, здійснення аналізу процесу прийняття рішення про покупку.