Сучасна реклама та PR у харчовій галузі
Курс присвячено особливостям функціонування, створення й трансформації сучасної реклами та ПР. Визначаються сучасні тенденції різних типів рекламних та ПР-кампаній, їхні переваги та недоліки.
Теорія реклами та PR
Мета дисципліни - ознайомлення студентів із загальними підходами щодо організації звязків із громадськістю на сучасних підприємствах харчової промисловості.
Мотивація покупців
Метою дисципліни є отримання знань студентами про основні етапи процесу прийняття рішення про здійснення купівлі для визначення ефективної комунікаційної політики. В курсі дисципліні передбачено вивчення основних факторів середовища, що впливають на споживача, набуття навичок моделювання поведінки груп споживачів, здійснення аналізу процесу прийняття рішення про покупку.