Вища математика

Вища математика

Метою викладання навчальної дисципліни «Вища математика» є навчити студентів вирішувати практичні технологічні задачі; дати необхідні теоретичні знання, уміння, навички використання математичних моделей, методів обробки та аналізу інформації, керування технологічними процесами у подальшій практичній діяльності фахівців.

Дискретна математика

Дискретна математика

1.1.        Мета та завдання навчальної дисципліни:

1.1.1.   Метою вивчення цієї дисципліни є набуття студентами знань, необхідних в їх фаховій діяльності та для засвоєння інших навчальних дисциплін та надання фахівцю необхідних теоретичних і практичних знань в області проектування систем з застосуванням дискретного аналізу.

Основи програмування та розробка алгоритмів
Чорнобай Катерина Юріївна

Основи програмування та розробка алгоритмів

Метою викладання навчальної дисципліни «Основи програмування та розробка алгоритмів» вивчення основ алгоритмізації та програмування на алгоритмічних мовах високого рівня, методики розробки програмних модулів та програмного забезпечення. Навчальна дисципліна «Основи програмування та розробка алгоритмів» має важливу роль у підготовці майбутніх фахівців у галузі розробки й експлуатації інформаційних систем та технологій. В основі таких систем важливим компонентом, що визначає її ефективність, є автоматизовані робочі місця фахівців, де створення підсистеми прийняття рішень без використання методів і алгоритмів оптимізації не можливо.

Іноземна мова (за професійним спрямуванням)

Іноземна мова (за професійним спрямуванням)

Метою викладання навчальної дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням) є формування необхідної комунікативної компетенції у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній та письмовій формах. 

Основними завданнями вивчення дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням)" є набуття навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; одержання новітньої фахової інформації через іноземні джерела; користування усним монологічним та діалогічним мовленням у межах побутової, суспільно-політичної, фахової тематики; переклад з іноземної мови на рідну текстів фахового характеру; реферування та анотування комп/ютерної літератури рідною та іноземною мовами.

Історія державності та культури України

Історія державності та культури України

Предметом вивчення дисципліни є етапи розвитку, досягнення української культури та основні закономірності культурогенезу, історія світової та вітчизняної культурологічної думки. Мета дисципліни – формувати у студентів систему знань про загальнолюдські цінності та національні пріоритети, закономірності культурного процесу, українську культуру, як специфічний та унікальний феномен людства; розглядати культури в розвитку, єдності та суперечності різноманітних процесів і тенденцій, розкрити сутність і особливості української культури як складової європейського культурного простору, визначити внесок національних досягнень у світову загальнолюдську скарбницю. Завдання дисципліни полягає в оволодінні студентами знаннями з історії української культури, науковою методологією та основними термінами і поняттями на рівні відтворення та тлумачення, підготовці фахівців харчової промисловості як людей високої культури, добре обізнаних в історії та сучасних проблемах українського та світового культурного розвитку, вмінні застосовувати знання для визначення лінії особистої поведінки в умовах розмаїття культур.