Маркетинг
Метою навчальної дисципліни "Маркетинг" є формування у студентів уявлення про те, що маркетинг являє собою динамічну систему узагальнення світового досвіду діяльності підприємств в умовах ринку, який в умовах гострої конкуренції неупереджено і суворо перевіряє її ефективність, вміння приймати правильні та обґрунтовані, щодо можливостей фірми та вимог ринку, рішення і наполягати на їх виконанні. Маркетинг розглядається як комплексна концепція управління, спрямована на вивчення ринкового середовища та запитів споживачів з метою їх задоволення.
Економіка торгівлі_ЦБ
Метою викладання навчальної дисципліни “Економіка торгівлі” є формування у студентів знань щодо основ функціонування підприємства торгівлі у ринкових умовах господарювання, певний рівень економічного мислення, що дасть їм змогу орієнтуватися в конкретних економічних ситуаціях ринку, приймати економічно обґрунтовані господарські рішення.