
Комерційні переговори і комунікативні стратегії
Предметом дисципліни «Комерційні переговори і комунікативні стратегії» є вивчення теоретичних та методичних засад переговорного процесу у бізнесі, а також формування практичних навичок ефективного ведення комерційних переговорів, в т.ч. за рахунок раціонального використання різних комунікаційних стратегій.
Метою викладання навчальної дисципліни «Комерційні переговори і комунікативні стратегії» є формування знань щодо розуміння основних питань взаємозв’язку комунікації та ділового спілкування в особистому житті та професійній діяльності майбутніх фахівців-економістів на усіх ланках управління; напрацювання таких soft skills як вміння працювати в команді, ефективна комунікація, проведення презентацій, продаж тощо.
Основними завданнями викладання навчальної дисципліни «Комерційні переговори і комунікативні стратегії» є формування знань щодо розуміння основних питань взаємозв’язку комунікації та ділового спілкування в особистому житті та професійній діяльності майбутніх фахівців (економістів-аналітиків).

Методологія наукових досліджень
Навчальна дисципліна «Методологія економічних наукових досліджень» спрямована на оволодіння теорією та методологією наукового пізнання економічних процесів та систем, створення вмінь та навичок організації та проведення наукового аналізу економічних процесів і явищ на підставах використання загальнонаукових і специфічних інструментів наукових досліджень та ефективного використання сукупності сучасних дослідницьких підходів, з урахуванням новітніх досягнень науки стосовно окремих об’єктів дослідження та їх сукупностей.