Поведінка споживачів
Страшинська Лариса Володимирівна

Поведінка споживачів

Мета дисципліни – сформувати у студентів уявлення про те, що дослідження поведінки споживачів дає можливість визначити стратегію розвитку підприємства та розробити ефективну комунікаційну політику.

Основні завдання вивчення дисципліни «Поведінка споживачів»: сформувати у студентів розуміння середовища, що впливає на  дії споживача; ознайомити студентів з основними етапами процесу прийняття рішення про покупку; знайомити із сутнісними характеристиками, видами, функціями та законодавчим регулюванням засобів впливу на поведінку споживачів; сформувати у студентів навички моделювання поведінки споживачів; сформувати професійні навики аналізу поведінки споживачів; сформувати соціальну та етичну відповідальність під час здійснення діяльності у сфері управління поведінкою споживачів.