ФОРУМ ДЛЯ ВИКЛАДАЧІВ

модульний контроль

модульний контроль

Деренівська Анастасія Василівна -
Number of replies: 2

Доброго дня!
в створене тестування за посиланням  http://cde.nuft.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=438613 (мої пититання оформленні у вигляді есе)
додались невідомі питання для тестування ЗТХП-ТХарч та були розтавлені бали.
яким чином це відбулося?

У відповідь на Деренівська Анастасія Василівна

модульний контроль

Пащенко Богдан Сергійович -

Доброго дня.

1) Цей тест був створений користувачем Бойко Олексієм Олеговичем 19.04.2020 о 12:13 (згідно внутрішнього журналу подій системи).

2) Журнал подій свідчить, що питання додавали 2 викладачі: Бойко О.О. минулого навчального року та Деренівська А.В цього навчального року. Тобто перед тим, як додавати нови питання, із тесту потрібно було видалити старі (неактуальні). У тесті присутні есе та питання типу множинний вибір, які оцінюються автоматично (показано на скріншоті).

 

3) Питання до тесту підтягються із категорії "ЗТХП-ТХарч", чому вона так названа потрібно питати у колег, що працювали у курсі, адже там питання, що стосуються виключно монтажу та технічного сервісу (можливо назва залишилась від болванки курсу, що використався при створенні цього курсу і категорію просто не перейменовували, хоча це не складно у реалізації). Можете пересвідчитися  http://cde.nuft.edu.ua/question/edit.php?courseid=1919. Із скріншоту видно, що питання створювали лише 2 користувачі Бойко О.О. та Деренівська А.В. 

 

Також у вказаному тесті могли бути питання не з вказаної категорії, а створені саме для цього тесту минулого навчального року, потім до них було додано нові. Наразі відредагувати тест неможливо, адже вже є відповіді від студентів поточного навчального року (скріншот). Редагування призведе до втрати їх відповідей та результатів.

 

4) Така ситуація може виникнути при неузгодженості дій викладачів при роботі з курсом чи передачі курсу іншому викладачу, а також несвоєчасному редагуванні та перевірці матеріалів курсу перед тим, як елементи надаються у доступ для опрацювання здобувачами. Радимо свої питання попередньо створювати у окремих категоріях, або видаляти непотрібну для використання інформацію, що завантажена або створена іншими колегами.