Валютне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
Метою навчальної дисципліни є формування у студентів свідомої причетності до поглиблення інтеграції України в світове співтовариство через уміння здійснювати валютні операції.
Основними завданнями дисципліни є засвоєння студентами теоретичних знань та набуття практичних навичок виконання валютних операцій, що здійснюються при обслуговуванні зовнішньоекономічної діяльності експортерів та імпортерів. Завданням менеджера зовнішньоекономічної діяльності є здійснення правильного вибору між існуючими формами валютних розрахунків з метою отримання коштів за найменшою ціною або отримання найбільш високого доходу від їх продажу за мінімізації валютного ризику.
Виробнича логістика
Предметом вивчення навчальної дисципліни є рух матеріальних потоків безпосередньо між стадіями виробничого процесу, включаючи подання сировини та матеріалів на робочі місця.
Метою курсу є формування системних знань,розуміння місця і значення забезпечення сучасного, ритмічного та економічного руху матеріальних ресурсів між стадіями й робочими місцями основного виробництва відповідно до планів виробництва, реалізації готової продукції та замовленнями споживачів.
Економетрика
Метою викладання навчальної дисципліни «Економетрика» є навчити студентів кількісно оцінювати взаємозв’язки економічних показників для різних масивів економічної інформації, надати студентам необхідні знання з методів оцінювання параметрів залежностей, побудови економетричних моделей, які кількісно описують взаємозв’язки між економічними показниками та навички використання цих моделей в економічній практиці та дослідженнях. Додатковою метою навчальної дисципліни «Економетрика» є оволодіння обчислювальною технікою з огляду на вимоги до точності результатів обчислень.
Основним завданням вивчення дисципліни «Економетрика» є отримання студентами системних знань щодо наукових основ економетрії, її методів, організація інформаційного забезпечення для оброблення статистичних масивів даних, використання економіко-логічних та економіко-математичних методів і моделей для вивчення економічних проблем, а також визначення математичних залежностей.
Інвестиційна й логістична діяльність
Предмет навчальної дисципліни - загальні закономірності розвитку логістичних систем, особливості ефективного управління матеріальними, фінансовими та супутніми інформаційними потоками.
Мета дисципліни - формування у студентів економічного мислення, розуміння місця і значення забезпечення сучасного, ритмічного та економічного руху внутрішніх, вхідних та вихідних матеріальних потоків у логістичних системах.
Основні завдання - набуття студентами системних знань з оптимізації логістичної діяльності, комплексне розуміння проблем логістичних систем та ефективне управління цими системами.
Інформаційні системи і технології в управлінні
Метою викладання дисципліни «Інформаційні системи і технології в управлінні» є формування у майбутніх менеджерів знань і навичок щодо сучасних інформаційних систем і технологій, їх раціонального використання, а також практичних навичок ефективного використання сучасних інформаційних технологій у процесі здійснення управлінської діяльності в організації.
Організація праці
Мета навчальної дисципліни «Організація праці» − розкрити теоретико-методичні та соціально-економічні аспекти організації праці.
Предметом є закономірності та процеси організації праці на підприємствах.
Основними завданням курсу є:
- засвоєння теоретичних основ науки про організацію праці;
- вироблення і закріплення навичок аналізу стану організації праці на промислових підприємствах;
- навчитися виявляти економічні закономірності організації праці при плануванні та виконанні виробничих і трудових процесів тощо.
Організація виробництва і планування діяльності підприємств харчової промисловості (МО)
Метою вивчення дисципліни є опанування теоретичними та практичними засадами питань сучасного рівня організації виробництва та планової роботи підприємств.
Проектний аналіз
Мета викладання дисципліни - дати студентам уявлення про методологію підготовки та реалізації проектів , способи та засоби залучення ресурсів для реалізації проектів, здобуття практичних навичок здійснювання процедур, прийомів та визначення критеріїв , які використовуються при прийнятті проектних рішень .
В результаті вивчення дисципліни передбачується розв’язання таких завдань: опанування основ ринкової економіки стосовно методів підготовки експертизи й оцінки проектів; ознайомлення з головними концептуальними поняттями , методами та підходами , які використовують у міжнародній практиці при проведенні проектного аналізу; удосконалення процесів прийняття рішень при розробці й реалізації проектів.
Планування виробництва та персоналу
Метою викладання навчальної дисципліни “Планування виробництва та персоналу” є надання студентам можливості опанувати теоретичні основи планування виробництва та персоналу на підприємстві, основні засади планування оплати праці та ефективності діяльності персоналу, ресурсного забезпечення діяльності підприємства.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Планування виробництва та персоналу” є:
– сформувати у студентів стійкі знання теорії планування виробництва та персоналу;
– розкрити принципи та види планування діяльності підприємств;
– розкрити основні методи планування обсягу реалізації та виробництва продукції;
– засвоїти теоретичні засади планування витрат, прибутку та рентабельності на підприємстві.
Предметом дисципліни «Планування виробництва та персоналу» є надання майбутнім фахівцям можливості опанувати теоретичні основи планування виробництва та персоналу на підприємстві, основні засади планування оплати праці та ефективності діяльності персоналу.
Публічне управління
Мета навчальної дисципліни – оволодіння теоретичними знаннями з питань публічного управління, набуття практичних вмінь і навичок щодо застосування законів, закономірностей, принципів, методів, технологій та процедур в управлінні суб’єктами публічної сфери; набуття вмінь і формування компетенцій, необхідних для виконання функцій та реалізації повноважень керівника (фахівця) суб’єкта публічного управління, в тому числі для органів державної влади, місцевого самоврядування, добровільних громадських об’єднань.
Регіональна економіка
The subject of the course is to study economic complex of Ukraine and its regions, the economic problems of spatial organization of society, territorial economic system, a set of economic, natural resource and demographic factors that contribute to the development and distribution of productive forces and the formation of regional economies, etc. Interconnection with other courses The course “Regional Economics” is connected with the following courses: “Political Economy”, “Economics”, “History of Ukraine”, “History of Economic Thought”. 1.1. Aim and Tasks of the Course 1.1.1. The aim of the course “Regional Economics” is to study, organize and to develop knowledge on the theoretical and practical bases of the territorial organization of the Ukraine’s productive forces, the current condition and trends of regional economic development and environmental awareness, thoughts and consciousness of students. 1.1.2. The main objectives of the course "Regional economy" is studying the theoretical bases of regional economy and regional development, scientific principles of regional policy; territorial and sectoral structure of economic complex of Ukraine and its regions; objective need for rational and efficient use of natural, scientific, industrial, human resource of the regions; mastering the principles of environmental management and environmental protection, the concept of environmental monitoring, environmental regulations and standards. 1.1.3. According to the speciality specification students should: know: basic economic categories, laws, principles and factors of productive forces distribution and regional development, natural resources and labor resource potential of Ukraine, commercial complex and inter-country relations, situation and problems of regional development, greening production areas; be able to: analyze and properly solve real problems of regions economic development, to assess the situation and make forecasts for regions and industries; have skills in: formation and processing information base for analysis, presentation and setting forms processing methods; tracking events and processes that determine their factors; gathering information on trends in environmental changes; forming an information base for example, situations in the environment; development purposes provided adequate proposals on the composition of indicators, their calculation methods and forms of presentation; explore the possibilities of foreign economic relations, conducting search prospective foreign partners; setting goals for implementation of software implementation of the information flow automation.
Ризик-менеджмент
Метою викладання навчальної дисципліни «Ризик-менеджмент» є теорія та методологія управління ризиком для використання цих знань у процесі безпосередньої роботи у будь-якому бізнесі або для здійснення господарських та інших стосунків фізичних осіб з різноманітними суб’єктами фінансової системи. Основними завданнями вивчення дисципліни «Ризик-менеджмент» є формування у студентів стійких знань з теорії і практики моніторингу, аналізу, ідентифікації та оцінки сукупності ризиків суб’єктів господарювання, а також управління ними.
Служба управління персоналом
Метою викладання навчальної дисципліни “Служба управління персоналом ” є надати можливість майбутнім фахівцям опанувати сучасні знання для здійснення кадрової служби підприємства, яка
забезпечує комплексне вирішення завдань якісного формування й ефективного використання кадрового потенціалу на основі управління всіма компонентами людського фактору.
Основними завданнями вивчення дисципліни “Служба управління персоналом” є:
- Ознайомлення студентів з місцем та призначення сучасних служб управління персоналом в загальній системі менеджменту організації.
- Визначення функціональних обов’язків, прав та відповідальності служб управління персоналом в загальній системі менеджменту персоналу.
- Вивчення взаємозв’язків служби управління персоналом з іншими структурними підрозділами організації в сфері управління персоналом.
- Визначення основних професійно-кваліфікаційних вимог до кадрового штату служб управління персоналом.
- Ознайомлення з сучасними методиками пошуку та відбору персоналу службами управління персоналом.
- Вивчення правил оформлення та ведення кадрової документації службою управління персоналом.
- Формування практичних навичок створення, оформлення та ведення кадрової документації з обліку особового складу організації з застосуванням комп’ютерних технологій.
- Розвиток у студентів вміння самостійно на практиці аналізувати діяльність служб управління персоналом з метою розробки заходів щодо вдосконалення їх роботи.
Соціальна відповідальність
Дисципліна "Соціальна відповідальність" передбачає вивчення теоретичних положень і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів фундаментальних знань щодо теорії та практики соціальної відповідальності і відповідних професійних компетенцій в умовах глобалізаційних процесів.
Предметом дисципліни «Соціальна відповідальність»є теоретико-методологічні, методичні та організаційно-економічні аспекти формування і розвитку соціальної відповідальності
Основними завданнями дисципліни «Соціальна відповідальність»є вивчення теоретичних положень і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.