Фізика
Гуцало Інна ВолодимирівнаМедвідь Наталія ВікторівнаМенеджер кафедри фізики

Фізика

Предметом вивчення навчальної дисципліни є найбільш загальні закони взаємодії і руху матеріальних тіл; закономірності явищ навколишнього світу; фізичні процеси, будова і властивості матерії; наукові факти, фізичні теорії та поняття, фізичні величини та їх співвідношення.

Метою викладання навчальної дисципліни “Фізика” є: формування системи знань про фізичні закони, за якими відбуваються явища навколишнього світу; надання цілісного уявлення про фундаментальні фізичні теорії; ознайомлення студентів з методами наукових досліджень; формування наукового світогляду майбутнього спеціаліста; формування навичок проведення лабораторних вимірювань та обробки результатів; закладання бази для вивчення загальноінженерних та спеціальних  дисциплін.


Основними завданнями вивчення дисципліни “Фізика” є володіння знаннями, практичними уміннями та навичками. 

Інженерна і комп`ютерна графіка
Серпученко Вадим ГеннадійовичСлюсенко Андрій Михайлович

Інженерна і комп`ютерна графіка

    Основним завданням вивчення дисципліни "Інженерна та комп'ютерна" графіка” є навчити студентів застосуванню основних правил та положень інженерної графіки при зображенні на площині просторових форм, забезпечити опанування студентами прийомів геометричного та проекційного креслення, що становить теоретичну та практичну базу для подальшого вивчення загальноінженерних та спеціальних дисциплін за профілем спеціальності, опанувати виконання креслеників з допомогою комп'ютерної графіки. 

Іноземна мова за професійним спрямуванням
Лебідь Вікторія ВікторівнаЛукПазяк Андрій Романович

Іноземна мова за професійним спрямуванням

Основна мета курсу - сформувати комунікативну спроможність у сфері професійного спілкування в усній і письмовій формах вдосконалювати вміння користуватися широким тематичним словником засвоєї лексики за фахом, розширювати та збакачувати його. Активно використання двостороннього перекладу, використовувати різноманітні засоби читання для подальшої роботи з інформацією, навички аудіювання, реферування і анотування тексту.