Організація рекламної і PR-кампанії
Данкеєва Оксана Миколаївна

Організація рекламної і PR-кампанії

Організація PR-кампанії.

Предметом дисципліни є основні засади планування та організації PR-кампанії.

Метою курсу є засвоєння студентами технології організації PR-кампаній в Україні та закордоном, оволодінні наукою та мистецтвом планування PR-кампанії.

Основні завдання дисципліни:
1. Ознайомити студентів із принципами і законами планування сучасних PR-кампаній.
2. Познайомити з історією проведення PR-кампаній в Україні і закордоном.
3. Навчити студентів професійно планувати, організовувати та аналізувати сучасні PR-кампанії.
4. Навчити майбутніх спеціалістів зі звязків з громадськістю навичок необхідних для організації сучасних PR-кампаній.

Організація роботи рекламної і   PR-агенції
Лелека Ольга ОлександрівнаСтепанчук Світлана Олександрівна

Організація роботи рекламної і PR-агенції

Метою і завданням дисципліни є:

  • ознайомлення з актуально-практичними та науково-прикладними  основами реклами і зв’язків з громадськістю (паблік рилейшнз - PR);
  • вивчення типології реклами і зв’язків з громадськістю;
  • ознайомлення з ринком PR-агенцій;
  • ознайомлення з основними підходами до організації PR-діяльності;
  • вивчення організації PR-структур.

Стратегічний маркетинг
Ткачук Світлана Валеріївна

Стратегічний маркетинг

Предметом дисципліни «Стратегічний маркетинг» є вивчення стратегічної ролі маркетингу в діяльності підприємств, сучасних маркетингових концепцій і тенденцій.

Мета навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» − сформувати у студентів знання, уміння та навички розроблення ефективних маркетингових стратегій із врахуванням вимог сучасності, з орієнтацією на задоволення потреб споживачів, максимізацію прибутків та отримання гідних позицій на ринку.

Основними завданнями курсу є сформувати у студентів стратегічне маркетингове бачення, усвідомлення місця і ролі маркетингової стратегії у системі менеджменту підприємств; надати знання, уміння та навички розроблення стратегічних орієнтирів діяльності; ознайомити студентів із сутністю та методичними засадами STP-маркетингу; сформувати розуміння ролі реклами у маркетинговій стратегії підприємства.